Випусники 2021 року

Відділення математики

Класний керівник
ЗАВЕРТЯЄВА Оксана Володимирівна

  1. Азаров Володимир Михайлович
  2. Власенко Андрій Андрійович
  3. Генч Герай
  4. Гриб Дар'я Сергіївна
  5. Євтушенко Алла Владиславівна
  6. Єргієв Іван Вадимович
  7. Заганич Костянтин Володимирович
  8. Запрудський Віктор Віталійович
  9. Кавалеров Володимир Володимирович
  10. Козак Данііл Денисович
  11. Корнійчук Іван Геннадійович
  12. Крюков Олег Вадимович
  13. Кулешов Максим Максимович
  14. Марунченко Костянтин Артемович
  15. Мисова Анастасія Дмитрівна
  16. Петренко Микита Сергійович
  17. Прокоп Артем Сергійович
  18. Раділов Олексій Іванович
  19. Сорока Вікторія Володимирівна
  20. Тіхончук Максим Русланович
  21. Троценко Антон Володимирович
  22. Тучков Єгор Денисович
  23. Хромов Євгеній Олександрович
  24. Чобітько Аліна Ярославівна
  25. Чумак Яна Віталіївна
  26. Щур Олександр Вячеславович

Відділення фізики

Класний керівник
ВАСІЛЬЄВА Ірина Станіславівна

  1. Август Артем Русланович
  2. Бетлей Макар Ярославович
  3. Борейко Федір Олегович
  4. Буянов Влад Олегович
  5. Венгер Андрій Олександрович
  6. Верзунов Володимир Тимурович
  7. Веселівська Марія Володимирівна
  8. Вотінцев Олександр Олександрович
  9. Ганєв Максим Дмитрович
  10. Голодецька Кароліна Львівна
  11. Гур'єв Іван Володимирович
  12. Добринін Костянтин Станіславович
  13. Єфімов Михайло Валентинович
  14. Іджилов Богдан Ігорович
  15. Касьяненко Михайло Кирилович
  16. Котеньов Єгор Андрійович
  17. Леонова Дар'я Валеріївна
  18. Лугач Уляна Андріївна
  19. Мунтян Микола Борисович
  20. Нікітін Микита Романович
  21. Олійник Неллі Михайлівна
  22. Паніман Олександр Якович
  23. Свечіхіна Ірина Ігоровна
  24. Сидюк Дмитро Андрійович
  25. Сіголаєв Єгор Владиславович
  26. Смик Валерія Олександрівна
  27. Тимофієнко Валентин Вікторович
  28. Топор Георгій Андрійович
  29. Федін Микита Олексійович
  30. Флоря Максим Геннадійович
  31. Чорний Максим Олександрович
  32. Яровий Кіріл Олександрович


Відділення хімії та біології

Класний керівник
ТОПОРЕНКО Віктор Сергійович

  1. Бень Єлизавета Андріїна
  2. Брайловський Дмитро Олександрович
  3. Братаєва Дарина Сергіївна
  4. Бузовський Михайло Олексійович
  5. Вакеряк Ірина Володимирівна
  6. Варбанець Марія Юріївна
  7. Галушко Неллі Володимирівна
  8. Гречана Тетяна Володимирівна
  9. Гурецька Світлана Павлівна
  10. Гречуха Катерина Володимирівна
  11. Єфремов Владислав Анатолійович
  12. Живора Георгій Олександрович
  13. Кальварійська Антоніна Костянтинівна
  14. Клєб Ярослава Ярославівна
  15. Колалба Діана Віталіївна
  16. Курбатов Олександр Олексійович
  17. Маленко Даніїл Віталійович
  18. Мартинова Софія Андріївна
  19. Михайлова Дар'я Вячеславівна
  20. Моргенштерн Семен Романович
  21. Ошуркова Ксенія Сергіївна
  22. Павлова Анна Юріївна
  23. Просвєтова Дар’я Андріївна
  24. Рибіцький Ілля Ігорович
  25. Руденко Олена В"ячеславівна
  26. Сопінська Тетяна Василівна
  27. Ткаченко Єлизавета Андріївна
  28. Томчій Марія Андріївна
  29. Трухачова Поліна Євгеніївна
  30. Утємішева Олена Володимирівна
  31. Хвищук Денис Павлович
  32. Чубчик Георгій Євгенович
  33. Шаєвський Роман Всеволодович
  34. Шендеровський Андрій Андрійович


Відділення ІКТ

Класний керівник
ЦИМБАЛ Тетяна Вікторівна

  1. Абкерімов Арсен Ленурович
  2. Артюх Михайло Вадимович
  3. БАБИЧ Ярослав Сергеевич
  4. Багнюк Тимофій Віталійович
  5. Берестова Марія Олександрівна
  6. Гладких Святослав Єгорович
  7. Горбатенко Олексій Артурович
  8. Кабаков Артем Андрійович
  9. Коханова Уляна Денисівна
  10. Лазор Володимир Вікторович
  11. Лісак Семен Євгенович
  12. Логвиненко Рагнед
  13. Миронюк Філіп Юрійович
  14. Муренець Нікіта Сергійович
  15. Онуфрійчук Єгор Олександрович
  16. Пасько Всеволод Дмитрович
  17. Поліщук Данііл Олександрович
  18. Полуектов Іван Олександрович
  19. Притиковський Степан Сергійович
  20. Сандул Денис Ігорович
  21. Скуріхін Олександр В’ячеславович
  22. Спаська Катерина Іллівна
  23. Столярчук Ярослав Олександрович
  24. Хіжняк Дмитро Сергійович
  25. Циналєвський Богдан Владиславович
  26. Шимченко Володимир Володимирович
  27. Щербінін Євген Володимирович



                 Всього 119 випусників



Добір до КЗ «Рішельєвський науковий ліцей» на 2023/2024 навчальний рік

Комунальний заклад «Рішельєвський науковий ліцей» оголошує добір до 5-10 класів учнів, які закінчили відповідно 4-9 класи закладів загальної середньої освіти України. Конкурсні випробування для абітурієнтів всіх класів відбудуться 25 серпня о 10:00. 26 серпня – резервний день (при оголошенні повітряної тривоги в основний день іспиту).

Проводитися добір буде тільки в очній формі у будівлі ліцею за адресою: вул. Єлісаветинська, 5.

Форма реєстрації, бланк заяви та інші матеріали розміщені на веб-сайті ліцею в розділі «Абітурієнту».

 З 8 до 22 серпня 2023 року можна подати документи ТІЛЬКИ в електронному вигляді. Для цього потрібно виконати наступні дії:

Перший етап – підготовка документів:

  1. у закладі освіти взяти довідку про місце навчання дитини;
  2. із розділу «Абітурієнту» зразок заяви зберегти на робочому столі (комп’ютер), заповнити, роздрукувати, підписати, приклеїти фотографію дитини.

Другий етап – подача документів:

  1. заповнити реєстраційну гугл-форму за посиланням: 5 клас, 6 клас7 клас8 клас, 9 клас10  клас (обрати потрібне);
  2. підготовлені заяву і довідку відсканувати, зберегти у кольоровому форматі в pdf-файлі, прикріпити до гугл-форми (назва файлів повинна починатись з прізвища дитини).

Учні, які вступають до 5-10 класів, складають такі конкурсні випробування:

5 клас – письмова робота з математики (з доповненням задачами логічного змісту та питань з природознавства);

6 та 7 класи – комплексна письмова робота з математики та природознавства (відповідні розділи, які стосуються фізики, хімії, астрономії), географії та біології;

8Ф, 9М, 9Ф, 10М, 10Ф - комплексна письмова робота з математики та фізики;

8ХТ - комплексна письмова робота з математики та хімії;

8БТ - комплексна письмова робота з математики та біології;

10ХБ - комплексна письмова робота з математики, хімії та біології;

8ЛІ - письмова робота з математики та української мови (граматичні та творчі завдання);

9ІКТ, 10ІКТ - письмова робота з математики та завдання з інформатики (з виконанням на комп’ютері).

          У разі оголошення в м. Одесі та Одеській області повітряної тривоги, конкурсні випробування припиняються та учні переміщаються до безпечного укриття. Продовження іспитів буде залежати від тривалості тривоги.

Документи в паперовому вигляді прийматися не будуть.

Телефон для довідок: +380487373981.

Питання можна надсилати на електрону пошту ліцею

Життєстійкість – це здатність справлятися з труднощами, при цьому рости й розвиватись

Щоб допомогти собі приборкати надмірні емоції:

🌱 зробіть 15-20 маленьких ковтків води/чаю у спокійному ритмі (ковток — вдих-видих — ковток)

🌱 спробуйте подумки описати, що ви бачите навколо себе, який відчуваєте запах, рукою провести по будь-якому предмету чи текстилю, зосереджуючись на тактильних відчуттях.

🌱 промовте собі слова підтримки і пам'ятайте, ви — не самотні, ми разом проходимо через це і обов'язково витримаємо, переможемо і відбудуємо 🇺🇦

Ілюстрація Альбіна Колесніченко
Джерело @хаб_стійкості

ЩО РУЙНУЄ МОТИВАЦІЮ ДИТИНИ

«Як мотивувати дітей?» – це питання постає все частіше. А відповідь зовсім поруч. Достатньо щирого заохочення й підтримки, щоби змогла прокинутись їхня власна, внутрішня мотивація. І тримайтесь подалі від будь-яких дій, які цю внутрішню мотивацію підштовхують там, де це зовсім недоречно.

Дітям властиві великий інтерес до світу й допитливість. Їхня мотивація на навчання, прийняття викликів, отримання знань і навичок саме й випливає із цієї живої цікавості. Схвалення, прийняття, свобода, повага підтримують і розвивають мотивацію. Проблема в тому, що те, що руйнує мотивацію, часто сприймається нами як те, що її зміцнює. Давайте розглянемо найбільші руйнівники мотивації, щоб не сплутати їх з підтримкою або стимулом, заохоченням, навіть якщо вони, на перший погляд, здаються ефективними.

Руйнівники мотивації:

1. Нагороди
Так, нагороди – це руйнівники внутрішньої мотивації. «Якщо ти зробиш ці завдання з математики, то отримаєш 20 гривень на кишенькові витрати». Така стратегія призводить до того, що дитина починає діяти тільки або в першу чергу заради нагороди. Це як робота виключно заради грошей. Не плутайте однак нагороду з визнанням. Повага й захоплення зусиллями, яких дитина докладає для виконання завдання, найбільш доцільні.

2. Покарання
Вони демотивують так само, як і нагороди, сприяють тому, що дитина починає діяти в основному так, щоб уникнути покарання, а її внутрішня мотивація зникає. Але не плутайте покарання з наслідками. Іноді їх важко відрізнити, однак між ними є суттєва різниця. Наслідок – це прямий результат дії (або її відсутності). «Якщо не зробиш домашню роботу, то не отримаєш морозиво» – це покарання. «Якщо не зробиш домашню роботу, то підеш у школу непідготовленим» – це наслідок.

Погрози й шантаж – працюють так само, як і покарання: викликають страх, який займає місце мотивації.

Викликане почуття провини ми часто плутаємо з почуттям відповідальності. Почуття провини демотивує, бо з ним нічого не можна зробити, це емоційне покарання. Відповідальність – це інструмент для роботи, для подальших дій з усвідомленням наслідків.

3. Відсутність сенсу й мети
Діти, як і дорослі, не люблять робити те, у чому не бачать сенсу. Вимушеність таких дій (наприклад, переписування даних з однієї комп'ютерної програми в іншу) породжує в нас глибоке почуття втрати часу, провокуючи появу гніву й розчарування.

Діти із задоволенням докладають зусиль для виконання завдання, якщо знають, що є його метою. Роль дорослого в тому й полягає, щоб розкрити значення поставленого завдання. При цьому «учи англійську, тому що без неї ти не знайдеш жодної роботи» для дитини не має ні сенсу, ні значення, тому що вона не може охопити своєю дитячою свідомістю таку далеку за часом перспективу. «Учи англійську мову, щоб ти міг прочитати інструкцію до нової комп'ютерної гри, яку прислала тітка з Лондона» - це й мета, й сенс, і відповідає розумінню юного створіння.

4. Незрозуміле завдання
Як я можу зробити щось, якщо не знаю, що мені робити? Розуміння сенсу завдання є основним кроком до його виконання, і саме ми, дорослі, повинні про це подбати.

Нечесна поведінка у ставленні до дитини.
Наприклад, застосування подвійних стандартів – доросла людина має право бути втомленою, провести поганий день або просто іноді розслабитись, у той час як від дитини завжди чекають хорошого фізичного та психоемоційного стану й повної безвідмовності. Нечесним по відношенню до дитини також буде порушення даного їй слова.

5. Тиск
Має багато «облич», і кожне з них працює демотивуюче. Поспіх, примус, погрози, шантаж, конкуренція... Покарання та нагороди також є свого роду тиском.

Руйнування почуття власної гідності.
Наприклад, порівняння з іншими, висміювання, ігнорування проблем та інтересів дитини, а також негативна оцінка її як людини. «Ти ледачий», «Сергій робить це краще» та інші оціночні судження такого типу відбивають бажання докладати зусиль й віру в те, що можна впоратися з поставленим завданням.

Так само руйнівно діє протиставлення з позиції піднесення світу дорослих над світом дитини, показуючи, що справи дорослих важливі, а справи дитини ні, ігнорування й нехтування тим, що важливо для маленької людини.

6. Виручка й поблажки
Це завуальовані руйнівники почуття власної гідності. Такі дії, з одного боку, дають послаблення, можливість полінуватися, знімають з дитини будь-яку відповідальність, а з іншого – є прихованим невербальних посилом: «Ти не впораєшся, ти поганий, я набагато краще, ніж ти». Страх невдачі та зневіра у власних силах – це сильні гальмівники, що тримають нас на місці й не дозволяють рухатись уперед.

Відсутність розуміння та емпатії (усвідомленого співпереживання).
Діти, як і дорослі, мають свої слабкості та обмеження. Їхні небажання й неприязнь до якоїсь дії часто приймаються за лінощі чи зневажання, тим часом вони можуть бути наслідком, наприклад, поганого самопочуття, хвороби або стресу.

Короткий вказівник

Як уникнути в повсякденному житті всіх цих небезпечних рифів? Варто знати про їх існування й кожну нашу дію стосовно дитини ретельно звіряти з описаним вище. А чи можна простіше? Можна. Основою всього є емпатія! Треба уникати такої поведінки у відношенні до дітей, яку ми самі не хотіли б відчути на собі. «Не робіть дитині того, що неприємно вам». А якщо вже зірвались і припустились помилки, просто вибачтесь і поговоріть з дитиною відверто. Своє почуття провини замініть відповідальністю.